صرفه جویی در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در کلیه ها پس از پیوند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

صرفه جویی در بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در کلیه ها پس از پیوند

همسر من پیوند کلیه 3 سال پیش بود. او رد مزمن کلیه و سطح کراتینین 6.8 است. خروجی ادرار او کاهش یافته است. چه کاری می تواند ما را به صرفه جویی در کلیه شما؟

نفروپاتی IgA در نتیجه اختلال سیستم ایمنی است. هر چند که بیماران نفروپاتی IgA در یک شانسی برابر برای بیماران پیوند کلیه با انواع دیگر بیماری های مزمن کلیه، میزان عود نفروپاتی IgA در بعد از پیوند کلیه بالاتر از دیگران است.

علاوه بر عود نفروپاتی IgA در، رد مزمن یکی دیگر از عوامل به طور مستقیم پیوند کلیه به شکست دوباره است. از توضیحات خود را، ما می توانیم می دانم که اگر همسر خود را از وضعیت بعد شرح زیر است. در این زمان، ما باید انجام دهیم این است که صرفه جویی در پیوند کلیه، کراتینین بالا و کنترل کمتر عوارض دیگر خود را، در صورت امکان.

از آنجا که کلیه همسرش به طور کامل شکست خورده نیست، برخی از درمان هنوز در دسترس است برای رسیدن به این اهداف می باشد. گام اول باید به تنظیم سیستم ایمنی بدن و آن را مانند کلیه ها خود را پیوند عضو است. گام دوم این است که حذف کمپلکسهای ایمنی و جلوگیری از عود نفروپاتی IgA نداشتند. آخرین مرحله است به رفع سلول های کلیه آسیب دیده و بهبود سلامت کلی بیمار است.

سلول های بنیادی تنها در مورد درمان است که می تواند کمک به بیماران نفروپاتی IgA در صرفه جویی در کلیه بعد از پیوند کلیه است. اگر چنین بیماری در اطراف، شما می توانید نشان می دهد که او می تواند این درمان با کمک دکتر آنلاین، اثبات کند.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، کراتینین 6 , 8، پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: